Zwemvereniging De Bevelanders is opgericht op 01 juni 1974.

De vereniging bestaat uit de onderstaande vijf doelgroepen:

De thuisbasis van de vereniging is:
Sportcentrum “De Bloesem”
Vroonlandseweg 45
4421 BW Kapelle

Elementair zwemonderwijs

Kinderen vanaf 5  jaar worden hierbij opgeleid voor het nationaal erkende zwemdiploma Superspetters van de KNZB (zie KNZB Superspetters)

Swimkick- Minioren

Jeugdige zwemmers vanaf 6 jaar kunnen bij de Swimkick-Minioren komen trainen. Hiervoor moet je in het bezit zijn van een KNZB diploma of C-diploma. De zwemmers worden getraind om deel te kunnen nemen aan Swimkick- en Minioren -wedstrijden. Dit zijn regionaal georganiseerde wedstrijden waarin zwemmers het op kunnen nemen tegen leeftijdsgenoten (zie Swimkick-Minioren zwemmen).

Selectiezwemmen

Zwemmers ouder dan 12 jaar kunnen presteren tijdens selectiewedstrijden in een Landelijke- en een Provinciale Competitie. Hiernaast kan er ook nog op uitnodiging worden meegedaan aan invitatiewedstrijden (zie Wedstrijdzwemmen).

Trimzwemmen

(Jong)volwassenen vanaf 16 jaar kunnen onder deskundige leiding zwemtrainingen van een half uur volgen. Deze trainingen zijn tweemaal per week waarbij iedere zwemmer, naar eigen vermogen, de trainingen kan volgen (zie Trimzwemmen).

Master-/Triatlonzwemmen

(Jong)volwassenen vanaf 16 jaar kunnen onder deskundige leiding zwemtrainingen van een uur volgen. Deze trainingen zijn twee maal per week waarbij iedere zwemmer aan de hand van een trainingsschema, naar eigen vermogen, min of meer zelfstandig de trainingen kan volgen (zie Master/triatlon zwemmen).

Word nu ook lid van onze vereniging

Kalender van Evenementen

M ma